Kjære alle sammen, gratulerer med dagen!
- mai er en påminnelse om hva vi har fått til sammen, men også hva vi fortsatt har ansvar for å ta vare på.
Jeg har mange gode minner fra 17. mai i Vennesla, fra barndommen da lykken ble større for hver is og hver pølse jeg klarte å putte i meg. Og fra ungdommen, da jeg fikk bære Vindbjart sin fane i stiv kuling over «Måsemåonbrua». Som barn og ungdom er 17. mai forbundet med glede. Det er den heldigvis også som voksen. Men nå betyr den mye mer.
Fotokred: Lars Gunnar Liestøl.

